2013. augusztus 15., csütörtök

Folytatás

Mosolyt!

Hát eljött ez is, hogy újra készen és boldogan álljak elétek. A blogot csak úgy itt hagytam, mintha csak elfeledkeztem róla, de nem így történt. Mivel szeptemberbe minden visszatér a régi kerékvágásba, így ajánlatom van a számotokra! Folytassam-e a blogot, vagy ne?
Persze a folytatás előtt lenne egy kis emlékeztető, mivel még nekem is át kell olvasnom, hogy minden kis dologgal naprakészen tisztában legyek, de legfőképp az érdekel, hogy van-e értelme annak, hogy szeptembertől új részekkel érzekkem!

Ölel Bennetek: Julia Boo

7 megjegyzés:

  1. Egyértelmű h folytasd!!!!:) Pont tegnap néztem rá a blogra..hogy hogy is lett vége...meg egy kicsit átolvastam..és azon gondolkodtam mikor lesz folytatás...! De örülök h hamarosan:))

    VálaszTörlés
  2. Szerintem egyértelmű a válaszom.Természetesen igen:) Mostanság én is belenézegettem a blogba, és gondolkoztam, hogy mikor lesz folytatás, de úgy tűnik megkaptam a választ.és nagyon örülök neki.További szép nyarat.

    Viki.xx

    VálaszTörlés
  3. Még szép, hogy folytatást szeretnénk :P

    VálaszTörlés
  4. Persze hogy lenne értelme a folytatásnak!!
    Már nagyon vártam hogy újra jelentkezz. :)

    VálaszTörlés
  5. Díj nálam:)) http://niall-and-two-girls.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  6. Mindenképpen folytasd! Én olvasni fogom :)

    VálaszTörlés