2013. május 3., péntek

Tizenegyedik, Tizenkettedik, Tizenharmadik és Tizen negyedik Díj + Kisértesítő

Mosolyt!
 
Köszönöm Szépen Butterfly girl-nek! :)

11 dolog rólam:

1. kezdem unalmasnak gondolni ezeket a díj feltételeket
2. Nem tudom, hogy-hogy történt meg de szeretem Austin Mahone új számát (ami nem az övé csak ő énekli...)
3. Most a Zabhegyezőt olvasom
4. most az 5. dolgon gondolkodom
5. most szégyellem magam mert kihagytam a 4.-et
6. WhatsApp mániás vagyok
7. L.A. Complex <3
8. Nemsokára 15 éves leszek, aminek nem örülök mert a 15 évesek öregek!! (egy évvel ezelőtt is ezt mondtam, csak a 14 évesekre)
9. Nagyon örülök, hogy Miss Babe-el és Feilla-val "dolgozhatok"
10. Szerintem túl kevés zsebpénzt kapok
11. 22:22-kor mindig kívánok és mindig ugyan azt!

11 kérdés nekem:

1. Mit tartasz legfontosabbnak? - Mint tárgyat? Vagy érzést? Hát... igazából, a telefonom fontos nekem, pedig ez egy elég felületes válasz... de igaz!
2. Követed bármiben a trendet (zene, ruha stb...)? ha igen miben? - Ha a "trendek" közül valamit érdekesnek tartok akkor azt szeretem nem pedig követem.
3. Mi a kedvenc idő töltésed? - ÍRÁS ? :)
4. Szeretnél tudni repülni? - Keep Calm and Fly (Spoons<3)
5. Mi a kedvenc városod? - Öm.. ameddig nem voltam a világ összes városába, addig sajnos nem tudok erre válaszolni:s
6. Ha egy hétre fiú lehetnél mit csinálnál? - Khm... öhmm... kulisszatitok
7. Milyen szuperképességet választanál magadnak? - Szavak nélkül is értsék meg, hogy mit szeretnék, mit érzek!
8. Mi a véleményed a 1D-s fiúk barátnőiről? - Nekik valók :)
9. 10-0 ig mennyire vagy őszinte? - Ez emberfüggő!
10. Van olyan ember akit szívesen megvernél? - Nem verekszem, csak ha muszáj és sokszor muszáj :p
11. Barátkoznál valakivel érdekből? - Hát nem szeretem Paris Hilton-t, de ha azt szeretné, hogy én legyek az új "öribarija" akkor biztos nem küldeném el :D


11 kérdés tőlem:

1. Mire vagy képes, hogy elérd a célod?
2. Mennyire veszed komolyan az írást?
3. Mikor vannak ötlethullámaid?
4. Hol szeretnél élni?
5. Számodra reális életkép a ház, férj, gyerekek és kutya?
6. Sokat olvasol a telefonodon keresztül?
7. Kedvenc oldalad?
8. Hogy érzed most magad?:)
9. Odaadnád a facebook profilod címét egy olyan embernek, aki az utcán megállít és barátjának akar jelölni a közösségin?
10. Kitől szoktál fejlécet rendelni?
11. Szerinted létezik olyan szerelem, mint amilyen a Titanic-ban van?

Küldöm:

Alice
Hayley Blue


~*****~

 Köszönöm szépen Alice-nek! <3



Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot.
2. Válaszolj 11 kérdésre.
3. Írj 11 kérdést.
4. Küldd tovább 11 embernek.
11 dolog rólam:
1. Gyűlölöm a JimJam-et...
2. Nem hiszek a szerelemben (még!)
3. Találkozom egy kedves régen látott barátnőmmel 
4. Furcsa kötődésem van a négerekhez (<3)
5. Imádom a Bastille-t :)
6. most jön  a 7.
7. az előbb volt a 6. láttátok?:o
8. Film mániás vagyok
9. Szerintem nem lett (túl) jó az SZJG 8/1. :( (bocsi)
 10. Most mosolygok, mert a húgom nevet és szörnyen viccesen csinálja (:D)
11. örülök, hogy nincs 12. dolog... 
11 kérdés nekem: 
1. Ki a példaképed és miért? - Nincs... éééés... nem is lesz!
2. Mit gondolsz a blogodról? - Lila, ami annyira nem tetszik :s
3. Nézed az Éjjel-Nappal Budapest-et? - Hát, amikor egy filmet nézek és a reklámban adják akkor megnézem:3 (amúgy nézem, félig meddig)
4. Mit gondolsz a Belieberekről? - Elvetemültek :)
5. És Justin Bieber-ről? (ne merd megbántani:D) - "Lebuzizhatjátok, de sosem fogtok elérni annyit az életben, mint Ő 19 évesen!"
6. Kit neveznél legjobb barátnőnek és mi a legjobb benne? - Nem egy van, hanem annyi amennyi palacsintát megtudok enni :)
7. Mióta tartozol a bloggerinák közé? - Lassan egy éve :)
8. Melyek a kedvenc zenéid? - Ahhh, hát inkább előadót mondok: Beatles, Bastille, 1D, Ramones, T.Swift, ED SHEERAN!!!
9. Láttad a Little Mix új klipjét? (How Ya Doin'?) - Igen :)
10. Twitter vagy Facebook? - Mind a kettő :)
11. U.S.A vagy London? Mind a kettő?:D
11 kérdés tőlem: 

1. Mire vagy képes, hogy elérd a célod?
2. Mennyire veszed komolyan az írást?
3. Mikor vannak ötlethullámaid?
4. Hol szeretnél élni?
5. Számodra reális életkép a ház, férj, gyerekek és kutya?
6. Sokat olvasol a telefonodon keresztül?
7. Kedvenc oldalad?
8. Hogy érzed most magad?:)
9. Odaadnád a facebook profilod címét egy olyan embernek, aki az utcán megállít és barátjának akar jelölni a közösségin?
10. Kitől szoktál fejlécet rendelni?
11. Szerinted létezik olyan szerelem, mint amilyen a Titanic-ban van?

Küldöm:

SummerB.
Diana Brunwin


 ~*****~

Köszönöm Szépen Lily-nek :)



Szabályok:


a) Köszönd meg a díjat annak akitől kaptad!
b) Tedd ki a díj képét az oldaladra, majd másold át a kérdéseket a díj adónak oldaláról!
c) Válaszolj a kérdésekre!
d) Küld tovább maximum 5 írónak!

 Kérdések nekem:
Mikor kezdtél el írni és mi volt az? - Még nyár közepém, és egy fanfiction :) (régi idők)
Mi az, ami ihletet ad? - Zene, és az agyamban "élő" szöszmötök, akiknek hó ötletük szokott lenni
Szeretsz olvasni? Ha igen, milyen típusú könyveket? - Áltálában a szarkasztikus régi/új könyveket szeretem, amiben a főszerplő élete nem fenékig tejfel
Mik a céljaid az életben? - Én csak boldog szeretnék lenni.., vagyis nem szeretnék aggódni a pénz és ilyen külsőségek által formált dolgok miatt
Mi az a dolog, amiért bármit megtennél? - Ha majd olyan közel kerülök az olvasóimhoz, hogy elmondjam nekik azt amit, akkor megtudják :) Kérdések tőlem:

1. Mire vagy képes, hogy elérd a célod?
2. Mennyire veszed komolyan az írást?
3. Mikor vannak ötlethullámaid?
4. Hol szeretnél élni?
5. Számodra reális életkép a ház, férj, gyerekek és kutya?

  Akiknek küldöm:

Rebecca
Zs & Sz

 
 ~*****~

Köszönöm szépen Diana Brunwin-nak! :)


1.  Tedd ki ezt a képet 
2.  Írj magadról 11 dolgot!
3. Válaszolj 11 kérdésre
4. Írj 11 kérdést!
5. Küld tovább 11 embernek/oldalnak
 
 
11 dolog rólam: 
 
1. Nem szeretek magamról írni a Liebster pedig segít ebben...
2. Ma szörnyű napom volt
3. Holnap is az lesz
4. Néha elég hisztis tudok lenni... ciki
5. Feminista vagyok (nagyon)
6. Nincs elég időm semmire
7. Depresszió? Nem ismerem, de lehet, hogy megfogom
8. Abban az esetben ha megismerem el is felejtem
9. Nem hiszek a szerelemben
10. Nem szeretem amikor valaki azt mondja, hogy "uncsizok/unatkozok/hulla vagyok"
11. Nem bírom a fájdalmat... tiszta puhán vagyok... amúgy nem

11 kérdés nekem:

1. Van olyan zene, mely valamilyen szinten leírja az életed, ha igen melyik az?  - Még nincs vége az életemnek, még nincs olyan zene, ami szólhatna róla... elég elvont lenne...
2. Bizonyára már elgondolkoztál azon, hogy mit szeretnél kezdeni az életeddel. Szeretnéd folytatni azt, amit most épp csinálsz. Legyen az fejléc készítés, vagy írás? - Szeretném, de ahhoz a tehetségeseknél is tehetségesebbnek kell lenni
3. Mit gondolsz erről a magyar teljesítményről? (Link) - Büszke vagyok, és lenyűgözött, az ilyen emlékek azok, amik megmaradnak örökké :)
4. Születtél volna szívesebben más országban, vagy szeretsz magyarnak lenni? - Mindennek oka van, és én különlegesnek tartom, hogy magyar vagyok, szóval nem, nem szerettem volna, és szeretek!
5. Az előző kérdésem azért tettem fel, mert rengeteg tini utálja, hogy magyar. Mit gondolsz erről? - Sajnálom lánykáim, ezen nem tudtok változtatni, ez van, ezt kell szeretni (szánalom a tetőfokon)
6. Milyen adottság az, melyet szerettél volna, de nem kaptál meg? (jó ének hang, tánc tudás stb..) - Hát a jó énekhang elmaradt, de ezen még nem gondolkodtam, és szerintem jobb is ha ezzel nem fogom magam terhelni :D
7. Ha netalán sikeres író, vagy könyvborító szerkesztő lennél mit tennél először? - Elmesélném, hogy egyszer ezt a kérdést feltették nekem :)
8. Mit gondolsz a különféle közösségi portálokról? - Valaki tudja ésszel használni, valaki nem, valaki megérti, hogy nem ott kell élnie valaki nem... Képmutatás
9. Hány blogot olvasol? Melyik a kedvenced? - Sokat olvasok, de nem is tudom, hogy melyik lehetne a kedvencem, hiszen mindig jön egy új és az átveszi a régi helyét.
10. Ha kapnál pár év múlva egy állás ajánlatot - mely álmaid állása - New York-ba, akkor itt hagynád a családodat, s inkább megvalósítanád szinte lehetetlennek tűnt álmodat? (Nincs olyan, hogy veled költöznek) - Annyira nem kötődöm hozzájuk - talán a húgomhoz - de nem költöznék, nem szeretem a nyüzsgő helyeket, én inkább az "erdős" élet híve vagyok.
11. Mit jelent számodra a barátság szó? - Azt hogy van valami két emberben, ami annyira össze tudja őket kötni, hogy a hibákat ledolgozva barátok tudnak lenni (elcsépelt, és nem teljesen igaz, mivel manapság a könnyen hívunk valakit a "barátunk"-nak...) 
 
11 kérdés tőlem: 


1. Mire vagy képes, hogy elérd a célod?
2. Mennyire veszed komolyan az írást?
3. Mikor vannak ötlethullámaid?
4. Hol szeretnél élni?
5. Számodra reális életkép a ház, férj, gyerekek és kutya?
6. Sokat olvasol a telefonodon keresztül?
7. Kedvenc oldalad?
8. Hogy érzed most magad?:)
9. Odaadnád a facebook profilod címét egy olyan embernek, aki az utcán megállít és barátjának akar jelölni a közösségin?
10. Kitől szoktál fejlécet rendelni?
11. Szerinted létezik olyan szerelem, mint amilyen a Titanic-ban van?

Akiknek küldöm: 

Lily

3 megjegyzés:

  1. Drága Julia!

    Köszönöm szépen a díjat! El sem tudod képzelni, hogy mennyire sokat jelent nekem, főleg, ha egy ilyen embertől kapom, mint te!:)

    xoxo

    VálaszTörlés
  2. Kedves Diana Brunwin!

    Én pedig szörnyen örülök, hogy Neked küldhetek díjat, mivel imádom az irományaid, mivel felettébb egyediek és magával ragadóak! ;)

    Ölel: JuliaBoo

    VálaszTörlés
  3. Kedves JuliaBoo!

    Nagyon szépen köszönöm a díjat, nagyon meglepődtem, mikor rám esett a választásod! :) Igazán sokat jelent nekem, hálás vagyok érte, hogy megtisztelsz vele!^^

    Hayley xx

    VálaszTörlés