2013. április 17., szerda

29. Rész - Feelings Change, But Memories Don't

Mosolyt!
Örülök, hogy újra itt lehetek, de annak már kevésbé örülök, hogy nem hoztam nektek hosszú fejezetet, sőt kimondottan rövidke lett, de jobb mint a semmi! Az volt a probléma, ami miatt nem jelentkeztem, hogy anyukám kicsit kiborult, pénteken amiért a barátnőmmel és a barátommal voltam SOKÁIG... ezért nem ülhettem a géphez, hogy kiírjak magamból mindent, de ma ezt tudtam összehozni, remélem majd tetszik! 
Itt a kép Logan-ről, lehet, hogy párotoknak ismerős, de egyszerűen nem bírom ki, hogy ne adjak ennek a színésznek egy karaktert! Imádom! Pont most olvasok egy könyvet, amit megfilmesítettek és ő a főszereplője. Isteni! (megsúgom, hogy ez a könyv a: Perks Of Being A Wallflower ) Szóval itt a kép, és elárulom, hogy neki a valóéletben is Logan a neve :) (imádomdomdomdom)
Nagyon örülnék, ha kommentelnétek, de azoknak is köszönöm akik az előző részhez írtak!
Jó olvasást! 
Ezer bocsánat, amiért csak összedobtam, csak nem is ülhetnék géphez! :(






Helena

A hangulatom a reggel érkezésével nem igazán változott, de nem fogok behódolni a keserű érzésnek és tűrni, hogy győzedelmeskedjen felettem. Miért is tenném, amikor még normális okom sincs arra, hogy érzelmektől majd kicsordulva lógassam az orrom, és kimondatlanul is a figyelemért ordítozzak a viselkedésemmel. Logikusnak tűnt, hogy a kőkemény Helena lépjen most a vezetőfülkébe és irányítson engem, mert a jövőbe tekintve úgy láttam, hogy jobb lesz így nekem. Nem tudom mi vezérelt, hogy azt érezzem magamban (főként a lábaimban), hogy futnom kell, úgy, ahogy minden ember futni szokott. Feszülős nadrágocska térközépig, ujjatlan póló és a hanyagolhatatlan fülhallgató, amiből a feminista zenék ezerrel befolyásolják a nőket. Vagy esetleg tévedek? Lehet, hogy azért hordanak futáshoz ilyen ruhákat, mert ez a kényelmes számukra és nem azért, mert ezt látják a többi emberen?! Reális lehetne ez a meglátás is de inkább pesszimista leszek, hogy nehogy valami olyan dolog érjen, aminek a tudatában olyat teszek, ami nem méltó hozzám. Ezután, a gondolatmenet után talán jogos lenne felkeresnem egy terapeutát…
Én is felvettem a megfelelő és (szerintem) elvárt futó „szerelést”. Az elhatározásom örömében nem-et intettem a liftnek és lobogó lófarokkal a fejemen haladtam le a lépcsőn. Az ajtó kinyitása kisebb akadályt jelentett, de egy kéz a segítségemre „sietett” és segített kinyitni az ajtót. Döbbentem fogtam fel, hogy a segítőmnek csak a keze szimpatikus a többi testrész már korántsem, és ha már itt az őszinteség ideje, akkor elárulom, hogy csak az egóm mondotta ezt velem, a többi része is szimpatikus volt.
-          Jó reggelt – köszöntött rekedtes hangon. Megforgattam a szemeim és aprót köhintettem. – Örülök, hogy ilyen boldogsággal fogadsz.
-          Ki örül manapság a hívatlan vendégeknek? – vigyorodtam rá, de egy csepp őszinteség sem volt benne. Le a kalappal előtte, hogy bírta az ironikus viselkedésem, mivel egy egyáltalán nem voltam barátságos hangulatomban. – Mióta vagy itt?
-          Most érkeztem, nem gondoltam volna, hogy beléd futok – tárta szét a karját és igyekezett velem tartani a tempót.
-          Akkor – kortyoltam bele az üvegembe. – Miért jöttél?
-          Mert régen találkoztunk? – nézett felém. Szemöldökeit összeráncolta és kicsit zavartan vizslatott a szemeivel. Mintha ezzel azt szerette volna üzenni nekem, hogy elég magától értetődő.
-          Futsz velem? – kérdeztem tőle határozottan. Féloldalas mosoly kúszott az arcára, és bátran bólintott egyet. Bár rajta nem volt feszes cicanadrág, és trikó, ami kiemelné a létező izmait, még így is elvállalta a futást… velem. Szegény Harry.  
Körülbelül egy és fél órán keresztül kocogtunk, ami annyira lefárasztott, hogy bármennyire is próbáltam nem tudtam leplezni, hogy a pillanaton összeesem. Harry kipirult arccal nézett engem és valószínűleg próbált normális magyarázatot találni arra, hogy miért futottunk ennyit, amikor már az első fél óra után fáradtak voltunk mind a ketten. Levetettem magam egy padra, ami a maga egyszerűségével volt számomra tökéletes és életmentő. Bizsergő lábbal döntöttem a hátam az érdes fának, és élveztem, hogy ezen a különlegesen meleg napon nevetségessé teszem magam.
-          Itt lakom a közelben – törölte meg az arcát a pólójába Harry. – Mit szólnál, ha…
-          Komolyan?- vágtam a szavába. El sem hiszem, hogy létezik a valóságban is ilyen. Most arra gondolok, hogy PONT erre futottunk, én PONT vele voltam, aki PONT erre lakik.
-          Igen – nevetett fel. Hitetlenül nézet rám, majd folytatta – Szóval, mi lenne, ha eljönnél hozzám? Úgyis leizzadtál, fáradt vagy, meg ami a futással jár, pihenj meg egy kicsit –mosolygott rám. Felvontam a szemöldököm és kicsit vontatottan, de rábólintottam. Ingyen pihenés, nem rossz ajánlat.
Harry lakása valóban a közelben volt, pedig ha fogadnom kellett volna, hogy csak húzza az agyam, vagy igazat is mond biztos az előzőre teszem le a voksom.  Abban a hitben voltam, hogy Harry nem szab határt a pénztárcájának és egy igen style-os Styles háza van, de tévedtem. Újra…
Harry lakása, vagyis maga a ház, mert azt nem mondom, hogy kicsi, olyan otthonos még annak ellenére is, hogy rajta kívül csak egy cica hívhatja ezt a helyet az otthonának, hogy nem bírtam megszokni a látványt. Minden  bútor fából volt, és a falak színe nem csak hogy megnyugtató volt, hanem olyan kellemes, de nem azaz egyszerű kellemesség érzet uralkodott el rajtam hanem valami leírhatatlan. Modern berendezések csak a konyhában voltak, így amikor bevezetett oda, azt éreztem, hogy egy teljesen más világba kerültem.   
-          Ez a hely annyira másabb, mint Te –forgolódtam a nappaliban. Mindenhez hozzáértem, amihez lehetett. Harry tekintete végig követte minden mozdulatomat, és már kérdezni szerettem volna tőle, hogy mit néz ennyire, amikor megkérdezte, hogy szeretnék-e lefürödni.  Kellemetlen kérdés volt, és kanyarból rávághattam volna, hogy biztos nem, de akkor magamra néztem, és a szembesülés kegyetlen őszinteségével bólintottam felé.
Harry máshogy viselkedett, mint ahogy megszoktam tőle. Olyan laza és közvetlen volt, mintha az lenne számára a leghétköznapibb, hogy én itt vagyok, és éppen fürdéshez készülődök.
-          Adok egy pólót, majd visszaadod – mosolygott rám amikor a törülközővel együtt a kezembe tette a zöldes árnyalatú felsőt.
-          Uhm…Köszi – pislogtam rá. Percekkel ezelőtt még biztosan tudtam, hogy Harry nem olyan mint én, vagyis, hogy annyira különbözünk személyiségileg, hogy semmiféleképpen nem tudna fölém kerekedni, a nyugodt és megfontolt mondataival és tetteivel. De most mintha, valami csoda történt volna. Én éreztem magam primitívnek és egyszerűnek, mivel olyan oldalát mutatta meg nekem, ami Ő volt. Az igazi Harry.
Csendben lezuhanyoztam és a gondolataim akaratlanul is elkalandoztak a felé, hogy Harry vajon hány lányt hozott már, ide, hogy hány lányt dugott már meg ebben a zuhanyzófülkében, amiben most én állok. Arra is kíváncsi lennék, hogy ezek közül a lányok közül vajon hányat nyűgözött le úgy ez a hely mint engem.  Köszönöm Harry-nek, hogy elterelte a gondolataimat Logan-ről…
-          Járok neked egy fürdéssel – ültem le mellé a kanapéra. Huncut mosoly jelent meg az arcán, majd bejelentette, hogy ő is elmegy fürdeni. A hangos csendben ültem egyedül a nappaliban, és minden kíváncsiságom összetömörült bennem. Látni akartam a szobáját, ahol alszik! Mindennél jobban! Minden ziget-zugot megmutatott nekem csak azt nem. Szépen óvatosan indultam el, és úgy terveztem, hogy még Harry előtt megnézem magamnak, de a dolgok sosem úgy történnek ahogy szeretnénk…


    Hilary
Kávéval a kezemben igyekeztem fel az emeltre, hogy meglepjem a még alvó Zayn-t. Az arcom elpirult amikor a tegnapra visszagondolok, és kicsi pillangók, vagy tündérek mászkálnak a gyomromban. Testestül lelkestül szerelmes vagyok, és hálás Zayn-nek, hogy segített átvészelni ezt az élményt, és pontot tenni a végére, hogy egy örök életre elfelejtsem, ami történt velem.
-          Kávét a kávénak – ébresztgettem apró puszikkal. Nevetve nyitotta ki a szemeit és csodálkozóan nézett rám.
-          Egy kávé vagyok? – vigyorogva kortyolt bele a bögrébe, aminek az oldalán egy hatalmas madár volt, aminek a csőréből hangjelek szálltak ki. A felirat pedig ez volt :  ,, Live for the moments you just can't put into words” .
Apró mosollyal az arcomon figyeltem őt miközben bőszen itt a kávét, majd amikor meglátta, hogy őt figyelem letette a poharat az éjjeli szekrényre és magára rántott. kezeit a hajamba túrta és szenvedélyesen megcsókolt. Szemeim becsuktam és átadtam maga az érzésnek.
-          Na, szóval? Kávénak tartasz? – ismételte meg a kérdését. Nevetve paskoltam meg a mellkasát és egy ugrással már fel is ültem. Az ágy szélén pihentem és közben mosolyogva tanulmányoztam a lábaim. Aztán eszembe jutott, hogy van egy dolog, amit még mindig nem beszéltünk meg és, amit még kikerülni sem tudunk.
-          Zayn…- kezdtem óvatosan. – Mi lesz Matilde-vel?
-          Istenem… - mélyesztette a z arcát a párnába. – Az ő problémája nem a miénk.
-          De lehet, hogy a … - tettem a kezem az izmos hasára.
-          Nem, nem lehet! – vágta rá erőteljesen. – Nem lehet az enyém, mert nem voltam vele azóta, amióta veled vagyok! Te is tudod – simította ki a hajam az arcomból. Hittem neki, nem tudom miért, de hittem.
-          De lehet, hogy akkor szeretne valamit Tőled – fordultam teljesen felé. Értetlenül nézett rám és várta, hogy folytassam. – Téged, pénzt, törődést – kezdtem sorolni. Megrázta a fejét és felült, hogy a szemembe tudjon nézni.
-          Hilary, nem tudom mit szeretne, de nem hagyom, hogy emiatt köztünk baj legyen – húzott magához közel és újra megcsókolt.
Éppen amikor befejeztük a csókunkat a csengő őrült kalapálásba kezdett, mind a ketten savanyú képet vágtunk és idegesen szaladtunk le a lépcsőn mind a ketten, úgy ahogy voltunk, hogy lássuk ki is áll az ajtó előtt.  Zayn gyorsan vetette ki az ajtót, majd amikor megláttuk az előttünk vöröslő szemű Liam-et kicsit mind a ketten visszavettünk az izgatottságunkból…   






3 megjegyzés:

  1. Imàdom!!! Gyorsan következőt!!! <3

    VálaszTörlés
  2. Mosolyt!!(úgy imádom ezt a köszönést már annyira "hozzám nőt" na mind1Xd)

    Futni reggelente?nem is olyan rossz ötlet!nekem is kéne!(de ott az a fránya feltételes mód :d más szóval lusta vagyok :P)Mondtam már hogy imádom az írásodat?(igen tudom hogy mondtam :P)de mondom megint!most arra akarok kilyukadni hogy ismét feltűnnek szépen lassan a többiek is,szóval nem csak a főbb szereplők életét követhetjük figyelemmel hanem úgy mindenkiét..az egészet és ez az egyik amit úgy szeretek nálad!Ajj Hel figyelhetnél jobban is ha már leskelődni mész akkor legyél körültekintőbb!!
    (Jó mondjuk engem is kaptak rajta ilyesmin de sebaj:PXD!!)legalább is ha megfigyeléseim nem csalnak akkor Harry (más nem lehetett mert egyedül él)rajtakapta !Öhm..Hilary-n tök jót nevettem "kávét a kávénak"ez jó!!(hogy pattannak ki ilyen jó hülyeségek az eszedből?! még rajtam is túlteszel!xd)Na és Liam ....most megint kételyek közt hagysz minket ...mért????(drámaibb leszek:óhh mért??XD)utálom a függő végeket(ugye így nevezik őket?XD)Én is imádtam tessék hozni az új részt mihamarabb!!:)
    xoxo Kriszta

    VálaszTörlés
  3. Szia:))

    Megint jelentkezem.A ezelőtti és a mostani rész is fantasztikus lett.Imádom,hogy így írod meg a történetet.Van pár olyan rész,amikor csak a főbb szereplőkről olvashatunk,majd a következőkben pedig ismét megtudhatunk valamit a többiekről is.Ez kifejezetten tetszik:)Vártam már valami hasonló részt és tádááám meg is kaptam:D Nagyon klasszul sikerült.Helena kicsit figyelhetne jobban,mert gondolom lebukik a szoba lesésben.De majd meglátjuk:)Végre megtörtént az a dolog is Hilary és Zayn között.Ezen is túl vagyunk.De most jön Liam és megint lesz valami bökkenő...Imádom,ahogy ezt mindig is mondom,lehet nem is elégszer:))Most sajnos csak ennyi telt tőlem:( Ne haragudj.

    Ui:Nagyon várjuk az új részt,szóval hozd mihamarabb!:D

    Viki.xx

    VálaszTörlés