2012. november 17., szombat

Kérdés...

Szervusztok :)

Már az elején említettem, hogy nem igazán terveztem ezt a blogot írni! Viszont, ha valójában úgy érzem, hogy olvassák, akkor folytatom! Most ebben a helyzetben nem igazán vagyok meggyőződve, arról, hogy olvassák. Igazságtalanul írom ezt, mivel még csak 3 része van a blognak, viszont azok közé az emberek közé sorolom magam, akiknek szükségük van a visszajelzésre/támogatásra.
Talán mondtam már, hogy van egy másik blogom, amit írok. Viszont azzal van egy kis hiba, amit eddig csak a hozzám legközelebb álló barátnőmnek mondtam el. Nem érzem át azt a történetet, üres, és már igazán kevés kedvem van hozzá. És ez a blog egy remény számomra! Ebben még van élet és lehetőség! Kérlek titeket, hogy kommenteljetek vagy jelezzetek nekem, hogy folytassam-e vagy sem. Nagyon megköszönném, ha az aki olvassa feliratkozik :)
Ui.: Addig még LEHET, hogy hozok egy részt, mert már nem bírom magamban tartani. :p
Ui2.: Nagyon-nagyon-nagyon köszönöm azoknak akik már jeleztek, vagy feliratkoztak :)

4 megjegyzés:

  1. nagyon jol irsz en most kaptam meg az oldalad de hihtetlenul irsz folytasad en olvasom es nem ez az elso blog mitt olvasok de nagyon jo vegre nem csak a lay szemszogebol van nem azert h most leszoljam azokat ki csak a lay szemszogebol irnak ha nem ez igy erdekesebb igy legalabb mi lanyok megtudjuk erteni a fiuk viselkedeset

    VálaszTörlés
  2. Én személy szerint imádom a blogodat ,és nagyon remélem ,hogy nem hagyod abba:)))<3

    VálaszTörlés
  3. Folytasd mert ez egy nagyon jó blog. Tényleg ne hagyd abba. :D

    VálaszTörlés
  4. nagyon jóóóó, csak így tovább!! :))

    VálaszTörlés