2013. március 29., péntek

Értesítő!

Mosolyt! :)

Eltűntem, de igyekszem úgy intézni a dolgokat, hogy életjelet adjak magamról. Ukrajnában vagyok, pontosabban Kárpátalján, a nagypapámnál, imádok itt lenne, bár dobna a hangulatomon, ha lenne internetem. :) Remélem jól telik a szünidőtök! :)
Pár információt elárulok nektek!

Szóval...
Az első!
Noricii versenyén, voltam annyira mázlista, hogy a tehetséges hölgyemény engem húzott ki a sapkájából, így benne vagyok a három szerencsés győztes között :)


A második!
A six roses, one bouquet lányok által indított blogversenyen a Legérzelemdúsabb kategóriában.... tralalala.... NYERT a blog!!! Számomra abszolút hihetetlen még is valós! Elképesztően örülök! :)


És a harmadik!
Itt lenne a blog 11. díja! :)


Szabályok:
 
1. Írj magadról 11 dolgot!

2. Válaszolj 11 kérdésre!

3. Írj 11 kérdést!

4. Küldd tovább 11 blognak!


11 dolog:
 
1. Imádom a kutyámat, akivel végre együtt lehetek 
2. Most éppen Golding könyvet olvasok
3. A barátaim rettentően hiányzanak
4. Jobb hobbit nem is találhattam volna a blogírásnál :)
5. Itt, papámnál, most két kis jövevénnyel vagyok elfoglalva
6. Ez a két kis jövevény, két kismalac :)
7. A jövőben szeretnék vegetáriánus lenni
8.Szeretnék nyugodt állapotban szerelmes lenni
9. Túl sokat gondolkodom a dolgokon
10. Most éppen az unokatestvérem és a nagynénémet hallgatom, ahogyan elemzik a Gyanú Árnyékábant
11. Ma annyi gumicukrot vettem, hogy egész szünetben azon szeretnék élni :D
 
11 kérdés:


Kivel beszéltél utoljára? Az unokatestéremmel :)
Mi a horoszkópod? Bika
Mióta írsz blogot? Kb. 9-10 hónapja.
Mi a kedvenc blogod?(link) http://1dstorywithyou.blogspot.hu/
Sportolsz valamit? most éppen nem
Van ask-od? nincs, és nem is szeretnék
Mi az amit mindig is ki szerettél volna próbálni ? nem is egy dolog, de a hajfestés első helyen van :p
Ki az, akiben megbízol, és mindent megosztasz vele? túl bizalmas szoktam lenni, így erre a kérdésre egy hosszú listát tudnék írni ... de ha komolyan gondolom, akkor 4 ember az aki nagyjából mindent tud rólam :) három lány, egy fiú
Álomhely? És kivel? Szibéria, sok mindenkivel :p
Hiszel a fiú-lány barátságban? IGEN. Nem minden esetben valósulhat meg, de akad :)
Kedvenc zenéd jelen pillanatban? Justin Timberlake - Mirrors

11 kérdés:
 
Szörnyen sietek szóval, most nem tudok kérdéseket írni, ugyan azok a kérdések lennének, amik nekem voltak :)

Akiknek küldeném:

Minden olvasómnak, akinek van blogja!


Ezek lennének a fő infók:)
És akkor komolyra fordítva a szót, a következő fejezet vasárnap érkezik, ahogy már említettem a barátnőm által! Lehet, hogy rövidnek fogjátok találni, de még mindig dolgozom rajta, de szörnyen nehéz internet közelben lennem...
Köszönöm a türelmeteket!

Ölelés: JuliaBoo

1 megjegyzés: