2013. március 14., csütörtök

Kilencedik, Tizedik Díj :)

Köszönöm az én Spoons-omnak <3


1. Ha megkaptad ezt a díjat készíts róla bejegyzést és tedd ki a fent látható képet!
2. Őszintén kell válaszolnod a kérdésekre!
3. Összesen 5 személynek kell tovább adnod!
4. Ezt egytől-egyig át kell másolnod a lapodra, kivéve a kérdéseket!
5. A díjat visszafelé nem lehet adni!
Kérdések hozzám:

1. Mi az eredeti neved? - Júlia... meglepő ugye?:D
2. Milyen iskolába jársz (általános, gimi, stb.. )  - Most még a Váci utcai Ének Zenei Ált.Isk. tanulója vagyok, de szeptembertől már a Vörösmarty Gimnáziumé :)
3. Voltál már nagyon mélyponton az életedben? - Ömm... először arra gondoltam, hogy ki nem?... Aztán rájöttem, hogy én nem. Mert még nem ért semmi olyan dolog, ami annyira a lelkemig hatolt volna, hogy nem bírtam volna mosolyogni :) elég erősnek érzem magam ilyen téren :)
4. Szoktál venni magazinokat ? - Mások megveszik, kölcsönadják, én pedig elolvasom :p
5. Melyik híres emberrel akarsz legszívesebben találkozni?- Ha a kérdés úgy szólna, hogy MENNYI és nem MELYIK, akkor sokkal könnyebben tudnák rá válaszolni, de így nem nagyon tudok, még... Igazából annyi emberrel szeretnék találkozni, hogy bűn lenne leírni :P

Kérdések Tőlem:

1. Szeretsz egyedül lenni, és azon gondolkodni, hogy mi lesz veled a jövőben?
2. Ért már olyan sérelem az életben, amit el szeretnél felejteni?
3. Ha te is csak egy olvasója lennél a saját blogodnak, és nem írója, szeretnéd olvasni?
4. Van-e olyan sorozat/film/előadás/műsor ami befolyásolni szokta azt, hogy milyen fejezetet írsz?
5. Mi az a dolog, amit nem tennél meg senki és semmi kedvéért?

Akiknek küldeném:


Köszönöm szépen Waverly-nek! <3



-Ha megkaptad a díjat , készíts róla bejegyzést !
-Őszintén kell válaszolnod a kérdésekre !
-Összesen 5 személynek kell tovább adnod !
-Ezt egytől egyik át kell másolnod a lapodra , kivéve a kérdéseket !
 -A díjat visszafele nem lehet adni /Annak nem adhatod akitől kaptad, viszont te többször kaphatsz ilyen díjat !/
 
1.-Mi a keresztneved , hogyan becéznek ?- Julcsiiiii :D ennyiszer leírni a nevemet... esküszöm mulatságos :) Boo, Csicsi, de aki Julinak mer hívni annak erősen a figyelmébe ajánlom a futást ;)

2.-Melyik dalon tudsz igazán sírni ?- Nem szoktam dalokon sírni ennyire még nem voltam lelki roncs, de ha egyet kell mondani, akkor P!NK- PERFECT, csak azért tudok ezen sírni mert mindenkinek van egy gyenge pontja, és nekem ez a dal pontosan rávilágít:(

3.-Félsz a sötétben ? - Féltem. De azért nem húzom le a redőnyöm :)

4.-Szerelmes vagy valakibe ? - Hm... nem? Vagy mégis? De szerintem nem... mármint amit érzek biztos nem az:P

5.-Mi volt az eddigi legcikibb dolog ami történt veled ? - Ahh... uygan :P

6.-Gondolatban öltél már meg valakit ? -Nem, és nem is igazán tervezek ...

7.-Szerinted a péntek 13-a szerencsét , vagy balszerencsét jelent ?- CSAK EGY NAP A TÖBBI KÖZÜL :)

8.-Van olyan dolog amit még a szüleidnek sem árulnál el ? - Volt, van és lesz is olyan dolog :)

9.-Hallgatsz olyan zenét amit mások előtt cikinek tartasz ? - Az én zeném, nem az övék, az én ízlésem (mellesleg nem az övék), de ha már kiprédikáltam magam akkor elárulom, hogy nincs, vagyis akad egy pár, de akiknek megmutatom a barátaim és nem a kritikusaim :)

10.-Kiskorodban sírtál ha szurit kaptál ? - Nem feltétlenül, én inkább veszekedtem és fenyegetőztem :)

11.-Mit tennél ha híres lennél ? - Egy dolgot, ami örök titkom :) és annyi mindent, hogy egy élet se lenne  rá elég :)

12.-Szoktál álmodozni ? - Hát az előző kérdés után vicces, hogy ezt megkérdezik :P

13.-Járnál Chace Crowforddal? - Igen... De ha olyan ember, mint amilyen karaktere van a Gossip Girl-ben akkor végképp IGEN :)
14.-Hány gyereket szeretnél ? Fiú/lány , neveik ?- Nem szeretnék.

15.-Adni vagy kapni jobb ?- Kapni... nem kell félrebeszélni.:) (attól függ kinek adunk, mert akkor valóban jó adni)  
16.-Titkom... - Mi is az a titok?  
17. Bakancslista:- Hát most eszembe jutott, hogy már egy jó ideje szeretnék egy bakancsot... A kérdésre válaszolva pedig még kialakulóban van :)

Akiknek küldeném:




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése