2013. január 13., vasárnap

Első Díj :)

Drága Olvasóim :)) a vigyort a fejemen köszönöm szépen Tyra W.-nek ezért a díjért! :))) Ma még jelentkezem egy résszel, addig is mosoooolyt :):) 

 

Szabályok:



1. Ha megkaptad a DÍJAT, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a fent látható KÉPET!
2. ŐSZINTÉN kell válaszolnod a kérdésekre!
3. Összesen 5 SZEMÉLYNEK kell tovább adnod.
4. Ezt egytől-egyig ÁT KELL MÁSOLNOD a lapodra, kivéve a válaszokat!
5. A díjat VISSZAFELÉ NEM LEHET adni! (Annak nem adhatod akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat!)

1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek? Szerény nevem, Julcsi, és hát... a becenevek érdekes kis dolgok, amiket nagyon drágán kapunk meg :D vannak emberek, akik míg meg nem szokják, hogy vörös vagyok Vöröskének becézgetnek.. A barátnőm pedig Boo-nak hív :))

2. Melyik dalon tudsz igazán sírni?
Tipikus : Lassú, mély hangon éneklő férfik dalain :D:D de nagyon sok kell ahhoz, hogy sírjak egy dalon :)

  
3. Félsz a sötétben? Ömm... vannak esetek amikor félek... gyenge pontom :/

4. Szerelmes vagy valakibe? NAGYON SZERETNÉK MÁR AZ LENNI EGYSZER AZ ÉLETBEN! De nem :/

5. Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami életedben történt veled? Johóóóó :D nem tudom! Őszintén.

6. Gondolatban öltél már meg valakit? NEM! ... talán... ömmm lehet :O

7. Szerinted péntek 13.-a szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelent? Hmmm. Nem? Mert végül is ez csak egy nap és egy szám... mint a csütörtök 25.-e vagy a kedd 2.-a :D:D

8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el? A szüleim tudják a nevem... nagyjából semmit nem árulok el a szüleimnek :D:D de azért szeretem őket (legbelül) :)

9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel? Mindenkinek más az ízlése... ha nekik van képük előttem olyan zenét hallgatni, ami nekem nem tetszik nekem is lesz hozzá arcom :DD máskülönben, igen vannak olyan zenéim, amikkel nem szívesen villogok :D

10. Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál? Nem! Határozottan nem! Anyukám elmondása szerint megfenyegettem az orvosnőt, hogyha fájni fog akkor görbüljön meg:D:D:D

11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél? Mosolyognék :))) és elmennék Galapagos-ra a barátnőimmel :D:D meg az 1D-vel :D:D

12. Szoktál álmodozni? Csak azt csinálom :)

13. Járnál Chace Crawforddal? Beismerem, hogy rákerestem a Google-on :D:DDD és massive yes, a válaszom :D

14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány, neveik? Most abban a koromban élek, hogy nem akarok gyereket... De egy fél évvel ezelőtt még 8 szerettem volna :D kislány névnek: Napsugár, kisfiú névnek: ... Bozontos Farkas :'DDD SE!

15. Adni vagy kapni jobb? Nem akarok kertelni... kapni sokkal jobb, nem kell a mellé beszélés. Persze adni is jó, de attól függ, hogy kinek. Mert én például a húgomnak mindent megadnék, anélkül, hogy ő bármit is adna nekem :)

16. Titkom: Imádok blogolni!!! de pssszt! ;)

17. Bakancslista: Túl hosszú, túl bonyolult és még nincs kész... :D:D

Díjazottjaim:

Miss Sunshine 

Butterfly girl 

Fabii Kovács 

Dóra Gordon 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése