2013. január 20., vasárnap

Második Díj :)

                                                       Köszönöm szépen Jessica-nak! :)

Szabályok:
1. Irj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Irj 11 kérdést!
4. Küldd tovább 11 embernek!

 
11 dolog magamról:
- 1. Szörnyen ideges vagyok a felvételim miatt
- 2. A húgom jelent számomra mindent
- 3. A rokonaim mind Ukrajnában élnek, így rengeteg időt töltök ott
- 4. Sosem gondoltam volna, hogy a hobbim az írás lesz
- 5. Szeretek egyedül lenni (néha!!)
- 6. Kiborulok az igazságtalanságtól 
- 7. Mostani életcélom az, hogy színésznő legyek ( muhahaha:D)
- 8. Vörös hajam van és kék szemem
-  9. Nyáron, nyári munkára szeretnék menni, ami lehetetlen :(
- 10. Telefon guru vagyok
- 11. Minden hülyeségben benne vagyok :)

11 kérdés, amire válaszolni kell:

1. Mióta írsz blogot? - Nyár végén kezdtem az első blogom, amit még ezen kívül írok, szóval fél éve. :)
2. Miért döntöttél úgy, hogy blogot indítasz? - Mert megnyugtat az írás, és mert ez egy újabb kihívás volt számomra :)
3. Mi inspirál téged az írásban? - Az 1D mindenképpen, ezen kívül maga az élet, a különleges történések, vagy a kimondatlan dolgok, amiket úgy gondolom, hogy valahol napvilágra kell hozni.
4. Kedvenc énekes/énekesnő/együttes? - Természetesen One Direction fan vagyok :) ezen kívül imádom Ed Sheeran-t, Maroon 5, Coldplay, The Script és így tovább... :)
5. Van testvéred? - Egy húgom :):)
6. Ki a példaképed, és miért? - A külön matek tanárnőm, azért mert elképesztő nő és lenyűgöző életmeglátása van !
7. Jelenleg hány blogot írsz? - Kettőt.
8. Melyik a kedvenc évszakod, és miért? - A tavasz, mert tavasszal történnek a jó dolgok :) számomra biztosan.
9. Mi a kedvenc időtöltésed? - Barátoooookkal lenni! Filozófia :D:D az érdekes tud lenni...
10. Segít valaki  blogírásban? - Az írásában nem, viszont a véleményt mond róla :)
11. Ki áll hozzád a legközelebb, és miért? - A húgom! Már nagyon sokszor említettem :D hát nagyon sok minden van, amiért ő nekem a lényeg, de talán az a legfontosabb minden közül az az, hogy feltétlenül szeret. És hogy ezt honnan tudom? Az titok! :) 

11 kérdés:
1. Honnan indult a blog alapötlete?
2. Kedvenc ország? 
3. Mitől félsz a legjobban?
4. Ki álmaid pasija?
5. Mi a kabalád?
6. Kedvenc híresség?
7. Mit utálsz a legjobban?
8. Van háziállatod?
 9. Mit gondolsz a felvételikről?:D
10. Ami a legjobb lenne ha veled történne :
11. Meginnál egy ismeretlen trutyit, amiben egy csomó gusztustalan dolog van, ha ezért kapnál egy 1D koncert jegyet? :D

Akiknek küldöm: (most csak ennyi lenne)
 
 
 
 Nemsokára érkezik a 15. rész :))) 
xoxo Julia Boo 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése