2013. január 29., kedd

Negyedik Díj :) Legérzelemdúsabb Blog #2

 Köszönöm szépen Tyra W.-nek :):) <3


Miután megkaptad a díjat...

1. Tedd ki a blogodra!
2. Írj öt dolgot magadról!
3. Válaszolj azokra a kérdésekre,amiket feltettek neked!
4. Tegyél fel öt kérdést!
5. Végül küldd tovább öt bloggernek!




 

5 dolog:

1. elrontottam a felvételimet :(
2. Van egy plüsskutyám, ami azóta velem van, amióta az eszem tudom! :)
3. Imádok moziba járni :)
4. Van négy halam:D
5. Sokszor gondolkodom azon, hogy merre szeretnék még járni (ország,város)

Válaszaim: 

1. Hogyan találtad ki a történetedet? (Értem ezt az alatt, hogy miként jött az ötlete, miből merítettél ihletet?) - Talán emlékeztek még a történet kezdetére, csak egy rész volt meg, csak egy gondolatmenetem volt, és semmi de semmi tervem. Mint egy hirtelen pofon úgy jött az ihlet ezzel a bloggal kapcsolatban :)
2. Hány fejezetesre szánod a blogodat? - Majd kiderül, de ezen még nem is gondolkodtam, a vége még biztosan messze-messze van :)
3. Miben vagy a legtehetségesebb? - Eddig úgy gondoltam, hogy a rajzolásban, de ez az elméletem hamar elveszett, sajnos :( most a felvételi csalódássom után valahogy úgy érzem különösebben nem találom azt a dolgot, amiben tehetségesnek érzem magam. Talán az élet irányításában van egy kis tehetségem :D:D:D hahaha.
4. Van olyan családtagot, aki tudja, hogy írsz? - Igen. Majdnem mindenki. Nálunk ez nagy dolognak számít... hajajajaj...
5. Ha kiadnál egy könyvet, akkor a saját nevedet adnád meg, vagy lenne egy kitalált/rövidített? - A nevemmel, nem vagyok teljesen kibékülve, mivel a családnevem szerint abszolúte átlagos, sőt az átlagosnál is átlagosabb. Valószínűleg nem változtatnám meg, de ... lehet, hogy mégis. :)



5 kérdésem:

1. Közel áll hozzád a főszereplő?
2. Miért ebben a városban játszódik a történet? 
3. Zene mellett írod a fejezeteket? 
4. Bevállalnád-e, hogy valakivel közösen írj egy blogot? 
5. Miért tudsz a legjobban haragudni? 


Jelöltjeim:

Carlie
Elizami Charstrofee

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése