2013. február 5., kedd

18. Rész - Mental Threats




/Zayn/

Láttatok már valaha szépet? Amire nem találtátok a jó szót csak tudtátok, hogy szép. Csukott szemeimen keresztül látok egy tükröt, és a tükörben (nem, nem magam látom) egy alakot vélek felfedezni. Hosszú haja van, aminek a színe a gesztenye barnához húz inkább, mint az éj feketéhez. Kacér mosoly ül az arcán és mást nem látok csak a mosolyát. Hosszú kezével felém nyúl és bátorítóan hívogat. Karom megfeszül és az ő keze után nyúl. Hirtelen a közelsége forrósággal tölti el a testem, amikor meztelen teste hozzám ér. Érzem, hogy izzadok, érzem, hogy olyan gyorsan lüktet a szívem, ahogyan még sohasem lüktetett. A lányt szorosan magamhoz ölelem, és a haját simogatom, majd amikor megcsókolnám, hirtelen eltűnik. Ordítom a nevét kétségbeesetten, de mit sem ér.

Szemeim kipattannak, és feszült testem elengedem. Izmaim lüktetnek, mintha megvertek volna. Kezem magam mellé csúsztatom, és amikor egy le-felemelkedő testbe ütközik minden fájdalmam, amit az álmom váltott ki elmúlik egy pillanat alatt.

-          Rosszat álmodtál? – kérdezi rekedtes hangon a mellettem nyugvó lány. Szemeivel keresi az enyémeket, hogy szavak nélkül is megértsen, de én makacsul tanulmányozom a bordó színű falat.
-          Részben – suttogok. A hangom fájdalmasan süvített a csendes légkörbe és azt szerettem volna, ha csend venne körül örökké. Nem tudom, hogy, hogyan tudta az álmom már az első pillanatát a napomnak elrontani, de meg tette.

Férfi a konyhában. Ha ezt a mondatot meghallom két véglet jut az eszembe, az első, hogy a konyha tíz percen belül robban, piros jelzés és a többi, a másik pedig a finom illat és mesteri ételek állaga, pocakot megmelengető gondolat. Én se ide se oda nem tartozom, addig, ameddig csak enni járok a konyhába. Sajnos se türelmem se tehetségem nincs ételt készíteni.

-          Rántottát? – érdeklődött Hilary. Kedvesen rá mosolyogtam és egyre jobban kezdett bennem tudatosulni, hogy az álmomban ő szerepelt. – Apropó, hánykor kezdődik a koncert?
-          Este hétkor – gondolkoztam el, de teljesen fölösleges volt, hiszen tízből kilenc koncertünk hétkor kezdődik.
-          Nincs kedved segíteni, olyan nehéz ez a kanál… - csóválta meg a fejét nehézkesen. Arcán huncut mosoly pihent és a színészi készségei nem épp voltak a tetőfokon.
-          Ha segítek, akkor nem reggelizünk - ugrattam, majd gyorsan mellé lépkedtem és a derekánál fogva elrántottam a tűzhelytől. – Nem gondolod, hogy rá ér az a rántotta?
Finoman beletúrtam a hosszú hajába, amit úgy szerettem és óvatosan elhúztam magammal együtt a konyhából.  Kellemes csatát vívtak a szájaink, amit mindennél jobban élveztem. Kezét a hajamba eresztette és az ujjaival felfedezte azt. Bizsergető érzés kerített hatalmába, aminek nem tudtam nemet mondani, kívántam őt.

-          Nem tudom, meddig bírom még - suttogtam egy levegővétel közben. Hilary mélyen a szemembe nézett és láthatatlanul elmosolyodott.
-          Köszönöm- hajtotta a homlokát az enyémnek és hosszú csókot váltottunk.


/Niall/


Megfontolandó kérdés, hogy van-e gyógyír a szerelemre. Van-e olyan dolog, ami eltereli a figyelmünket a fájdalmunkról és erőt ad élni?! A takarók hullámzó tengerébe burkolva próbálok a gondolataimtól megszabadulni és aludni. De minél jobban próbálok az alvásra koncentrálni annál jobban jön vissza minden, ami tegnap este történt. Minden levegővételem és mozdulatom mind nekem mind… neki.

-          Szeretlek.
-          Mi? – kis idő múlva csak ennyit tudott kérdezni tőlem. Az arcáról eltűnt a gyönyörű mosoly és csak egy szomorkás, keserű, értetlen vigyornak nevezhető vonalat formált a szája.
-          Már nagyon-nagyon régen- folytattam csendesen, de végig a szemébe néztem. Amy arcán a kétségbeesés jelei kezdtek mutatkozni, mint egy jól megírt könyvben.
-          Niall…Sosem mondtad, és most… most lesz az esküvőm- törtek elő a könnyei én pedig erős bűntudatot éreztem magamban.

Miattam sírt. Csakis csak miattam. Amikor visszagondolok arra, hogy, hogyan folytak le a könnycseppek az arcán, hogy, hogyan kiáltottak felém: „Te hibád”. Minden érzelmem a talpamban lehet, vagy a fenekemben. Ezek a képtelenségek is azt bizonyítják, hogy minden érzésem elbújt, és vár a pillanatra, amikor kitörhet belőlem.

-          Elkéstem. Tudom. Csak úgy gondoltam, hogy jogod van tudni- suttogtam. Megöleltem volna amennyire csak tudtam volna, de éreztem, hogy nem lenne túl jó ötlet, így nem tettem.
-          És most mi lesz? – kérdezte halkan. Nem tudtam neki rögtön válaszolni hiszen ha az őszintén megmondanám neki, hogy én mire számítok ezután… talán rám csapná az ajtót.
-          Elfelejtjük. Mármint Te, én biztosan nem fogom tudni… - hajtottam le a fejem. – Köszönöm, hogy meghallgattál- intettem felé kedvesen. Csak halottam egy erőtlen „Annyira sajnálom”-ot, majd gyors léptekre váltottam.
Még nem voltam igazán szerelmes semmibe/senkibe a munkámon kívül és most, láss, csodát a legrosszabbkor leszek a legrosszabb emberbe szerelmes. Nem hittem ebben a „szerelem egy csapásra jön” dologban, de igaza volt annak, aki ezt kitalálta. Sajnos.


/Harry/

Hangos háttérzene és a sok adrenalin olyan, mintha kiölné az emberből a belső hangot. Mintha egy videó játékban szerepelnél, amit valaki irányít.  A tested magától mozog, magától teszi a dolgát, az agyad magától fogja fel az információkat, miközben te, te saját magad, mintha ott sem lennél. Ez talán túl zavaros, de igaz. Mind a tömeg, mind az, hogy nem hallom a gondolataimat felér egy perc paradicsommal. Mintha minden kikapcsolna egy pillanatra és megpihenne a lelkem. Egy felüdülés.

-          Danielle- üdvözöltem a kanapén várakozó lányt a backstage-ben. – Kényelmes?
-          Huppanj ide! – paskolta meg maga mellett a helyet én pedig úgy tettem, ahogy mondta. – Hogy vagy Harry? Utolsó nap 18 évesen- kacsintott felém.
-          Jól vagyok, már amennyire csak jól lehet lenni - nyújtózkodtam egy hatalmasat. – Ennek az estének különlegesnek kell lennie.
-          Melyik estéd nem az, kismajom? – túrt a göndör lány a hajamba. Csak rámosolyogtam és helyeslően bólintottam.
-          Mivel kezdünk?- lépett mellém teljes vállszélességgel Liam és az ingjével bajlódott.
-          Majd segítek- mosolygott Dan Liam-re, majd egy puszit nyomott az arcára.
-          Szerintem Kiss You-val, de majd kiderül- kacsintottam Liam felé.- Miért?
-          Mert ma megnéznek minket az Amerikai nagyemberek.
-          A szponzorok? – néztem fel Liam-re és ijedt ábrázatomon még a kócos hajam se segített. Liam csak bólintott, majd Danielle-el az oldalán elsétáltak.

Nem is értem ezt az egészet. Annyi és annyi fellépésünk van, hogy már a számát sem tudom, annyi ember lát minket, annyi embernek kell bizonyítanunk, de pont ezek miatt kezdett bennem az izgalom az átlagosnál is jobban dolgozni. Le kellett vennem a pulcsit, amit rám erőltettek, mivel egyre jobban és jobban éreztem, hogy megsülök.

-          Kezdünk? Kezdünk? Most komolyan kezdünk? Az előbb még volt fél óránk! – toporzékolt Louis mellettem.
-          Fél órával ezelőtt… Lou minden oké lesz, sose rontjuk el … annyira… most sem fogjuk – veregettem vállba a barna hajú ideggombócot.
-          Hilary is itt van- szólalt meg mellettünk Zayn.- Szóval itt én izgulok a legjobban.

Közösen összemosolyogtunk, és mint egy nagycsalád megöleltük egymást mielőtt felléptünk volna a színpadra. Hömpölygő embertömeg fogadott minket, akik ugyan úgy, mint minden koncerten üvöltöttek. Mókás belegondolni, hogy egy pillantásért képesek feláldozni a hangszálaikat.


/Hilary/


A hátam mögül bizalmas sugdolózást halottam, miközben egy pohár vizet töltöttem magamnak. A levegő feszült volt, az izgalomtól, ami minden egyes levegő vétel után egyre jobban nőtt és nőtt. A gyomorom gyógyszerként érzékelte a hűvös vizet, amit megittam és már csak egy intésre volt időm. Zayn visszabiccentett felém és kedvesen mosolygott. Mesterien leplezte a félelmét és izgalmát. Eleanor és Daniellle kiszaladtak valahová, csak egy "mindjárt jövünk"-öt hallottam, így egyedül néztem a fiúkat.

-          Nem gondoltam volna, hogy te is itt leszel- suttogta egy hang a fülembe. Összerezzentem a közelségétől és kellemetlenül felmordultam.
-          A számból vette ki a szót – magáztam az őszülő manust, aki egyre unszimpatikusabbá vált számomra. Válaszul csak egy hümmögést kaptam, amitől kirázott a hideg. Rossz értelemben.
-          Igazán tehetségesek - jegyezte meg egy idő múlva Mr.Gordon. Nem foglalkoztam vele, inkább csak hallgattam a fiúk elképesztően kellemes és megnyugtató hangját. Élőben teljesen más élményt nyújt, minthogyha hallanánk a telefonunkból, a rádióból esetleg az interneten. – A támogatásunk nélkül nem tartanának itt – jött újra pofátlanul közel hozzám a férfi én pedig nagyra meresztettem a szemeim. Nagyképűen úgy gondolja, hogy az ő és a munkatársai érdeme a srácok sikere. Hah.
-          Szerintem meg a rajongóik nélkül nem tartanának itt- vágtam oda csípőből. Láttam, hogy szélesen elmosolyodik. Kellemetlen alak.
-          Gyere velem – fogta meg a karom miközben a fejem ringattam az Irresistible-re.  Kérdőn feltekintettem a férfira, aki az eddigi nyugodt tekintete helyett egy komor arccal vizslatott. Fejem visszakaptam a fiúkra és úgy csináltam mintha meg sem halottam volna. – Gyere! Ne kéresd magad! – mondta keményen.
-          Hagyjon békén! – förmedtem rá.
-          A barátod munkájával szórakozol! Nem szeretem az akaratos nőket – hajolt teljesen a nyakamhoz és oda suttogta a szavait. Zayn éppen ebben a pillanatban nézett oldalra valószínűleg engem keresve. Szemeit nagyra meresztette és értetlenül fordította vissza a közönségre a fejét.
-          Hogy érti, hogy Zayn munkájával szórakozom? – akadt el a szavam a kérdés végére. Szembe fordultam a manussal, aki arcán egy elégedett mosoly jelent meg.
-          Az angol nők nagyon szépek … - simította a hajam a vállam mögé. A szavak amiket a fejéhez szerettem volna vágni a torkomon ragadtak. A fejemben csak egy mondat lebegett „ a barátod munkájával szórakozol” mit értett ez alatt? – Mit gondolsz, van kedved velem tölteni egy kis időt?
-          Mi az, hogy a barátom munkájával szórakozom? – kérdeztem újra rekedten. A kezem a vállamra csúszott én pedig undorodva letoltam a kezét.
-          Azt, hogy az, amit az előbb kérdeztem nem is kérdés volt, hanem kijelentés. Segíthetsz nekem abban, hogy jobban megszeressem Angliát – keze most derekamra siklott, amit egy határozott mozdulattal elkerültem.
-          Ez még mindig nem válasz a kérdésemre.
-          Sec-perc alatt elintézem, hogy az One Direction ne öt fős legyen – kacsintott rám, majd belekortyolt a borába. Nem nézett többet rám, se felém, mivel a két kollegája, rajtuk kívül  Eleanor és Danielle jelent meg.

Kezeim remegtek és talán túlziháltam ezt a dolgot, de egyfajta félelem kerített a hatalmába. A gyűlölet, amit ezek a szavak váltottak ki belőlem felőrölt bennem minden boldogságot. Figyeltem, ahogyan Zayn énekel. Kezét néhol a hasára tette néhol a levegőben ingatta, látszott rajta, hogy élvezi. Én pedig összefont karokkal magam előtt, lüktető szívvel álltam egy hatalmas lelki szakadék előtt…

8 megjegyzés:

  1. Undorító ez az alak -.- Elüthetné egy busz vagy nem is tudom xD Kövit!!! :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Mirtill Rigó!
      Kellemes dolgok :P hamarosan hozom :)

      Ölel: Julia Boo

      Törlés
  2. Avval kezdeném,hogy nagyon köszönöm a két részt egy héten dolgot.Így legalább még többet csodálhatom a blogod:)Teljesen a szívemhez nőtt.Remélem még sokáig folytatod.A résszel kapcsolatban pedig a következő a véleményem.Nagyon tetszik az egész.Az elején amikor Zayn álmodik nagyon jól meg van csinálva és ami a véleménye a férfiakról a konyhában az is nagyon bejön:)És milyen aranyosak istenem:3 A Niall és Amy kapcsolatra még mindig kíváncsi vagyok nagyon.A koncert eseményei érdekesek.És Mr.Gordon cseppet sem szimpatikus.Félek,hogy emiatt gondok lesznek Zayn és Hilary között:(Remélem a legjobbakat vagy nemtudom mit.De nagyon várom a következő részt:)Nem tudom elégszer elmondani,hogy imádom. Xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Viki Kovi!
      Köszönöm, hogy ilyen bő szavú vagy :) Ezt az álmot még szeretném megcsavarni, csak még nem tudom, hogy hogyan! :) Nagyon örülök, hogy szereted el sem tudod képzelni, hogy mit jelent ez nekem :)

      Ölel: Julia Boo

      Törlés
  3. Nagyon szeretem ezt a blogot és tényleg annyira jó, hogy átélem az egészet amikor olvasom!!! imádom kövit!! <3 xxx
    mondjuk ez a Mr. Gordon eléég egy szemét alak! :SS

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Adrienne Komjáti!
      Igyekszem úgy írni, hogy átélhető legyen! :) örülök, hogy nálad sikerült :)

      Ölel: Julia Boo

      Törlés
  4. Mosolyt!:)

    Bocsánat ,bocsánat tudom hogy már írnom kellet volna de szarakodott gép és csak most lett kész de amint meg kaptam jöttem és egyből elkezdtem olvasni a blogodat(a tiéddel kezdtem)Hát...most tényleg elég sok mindent tudtunk meg ebben a részben öhmm.. először is szegény Niall most így mi lesz vele remélem hogy Amy meggondolja magát és nem megy férjhez.És ez a kezdés mikor Zayn álmodik ebben azt bírom hogy még ebbe is bele tudod csempészni az ő egósságát Xd viszont igaz hogy ez egy "rémálom" féleség lenne mármint Zayn számára de akkor is olyan szépen tudod leírni az eseményeket és mindig olyan jól kezdesz el egy rész (és még hogy fejezed be)mármint arra gondolok hogy ha nekem írni kell egy fogalmazást akkor sosem tudom hogy hogy kéne elkezdenem.Na és ez a Mr. Gordon ,szegény Hilary hogy "beijesztette" már. Mondjuk gondolkoztam rajta hogy ezeket a részeket hogy fogod megírni de mindenre gondoltam csak erre nem szóval le a kalappal előtted nagyon ügyes vagy(itt "fenyegetésre" célzok).Ja és még egy ugye ha minden igaz Zayn látta őket mikor Mr.f*szkalap (ez jobban illik ráXd)szadizni próbált Hilaryt és tuti hogy rá kérdez majd Zayn erre akkor remélem nem fogja Hilary eltitkolni előle (ez onnan jött hogy ugye azt sem akarta meg mondani mikor megerőszakolták)mert akkor nagyobb problémák is lehetnek ebből.És van egy olyan érzésem hogy ez az ügy még egy darabig el fog tartani de azért remélem nem.Ja és köszönöm/köszönjük hogy hamarabb hoztad a részt!!!
    Már alig várom a folytatást!!
    xoxo Kriszta

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kriszta!
      Köszönöm, hogy egyáltalán írsz komit:) az időpont nem lényeges:) Elképesztően szeretem olvasni a kommentjeidet! :)
      A következő részt megsúgom, hogy már elkezdtem írni, szóval csak a kommentek számától függ, hogy mikor érkezik:)

      Ölel: Julia Boo

      Törlés