2013. február 25., hétfő

Hetedik Díj #2 + Blogverseny

Nagy Köszönetem Alice.:$-nak! <3

Díj



Szabályok: 
1. Tedd ki a blogodra.
2. Írj öt dolgot magadról. 
3. Válaszolj azokra a kérdésekre, amiket feltettek neked! 
4. Tegyél fel öt kérdést azoknak, akiknek küldöd!
5. Küldd tovább 5 blognak! (Csak azoknak, amelyek valóban megérdemlik.)
5 dolog magamról:

1. Majd kigúvadok attól, hogy a gimnázium ahova szeretnék menni (ide a legjobban) csak most szerdán, és pénteken adja ki, hogy kiket hív be szóbelire ...
2. Extra nagy képernyőjű mobilom van, ami mindig (vagy inkább az esetek többségében) megdöbbenti az embereket.
3. Tegnap egy könyvesboltban keresgéltem magamnak valami ifjúsági könyvet, és azon kaptam magam, hogy minden könyv vagy vámpírokról, vagy vérfarkasokról, vagy bukott angyalokról, esetleg hánytatott sorsú majd a sztár világba kerülő kamaszokról szól.... én pedig valami különlegeset és nem tömeggyártmányt kerestem, de nem találtam :(
4. Minden reggel a BKV vendégszeretetét élvezem... puff
5. Minden nyáron a legtöbb időt nagypapámnál, Ukrajnában töltök :)

 5 kérdés:
1.: Ki van rád a legnagyobb hatással?
- Nos, nos, nos... az életben, hát... nem nagyon vagyok befolyásolható, de ha mondani kell valakit, akire felnézek és bölcsnek tartom, az a külön matek tanárnőm :)
2.: Mi az, ami a leginkább inspirál?
- A blogírásban? Abban a legnagyobb inspirácó szerintem, az, hogy várják már a következő fejezetet. Másfelől én megnyugszok amikor írok, és minden, amit elfolytok magamban felszabadul :) nekem ez az érzés egy fő motiváció.
3.: Melyik fejezet áll hozzád a legközelebb? - a történetben
- Az első rész... mivel mindent az dönt el, mindennek az volt a start mezője, és mert még mindig az a legtöbbször megnyitott fejezet....stb. :P 
4.:  Eleinte féltél, hogy senkinek sem fog tetszeni a blogod?
- Ki nem? A megítélésünk vagy jobb, vagy rosszabb, amikor a saját munkánk kell értékelnünk. Beismerem ha nem gondoltam volna jónak az első részt, nem kezdtem volna el a blogot. De nagyon tartottam attól, hogy rosszul ítéltem meg, és majd senkinek nem nyeri el a tetszését...
5.: Jó írónak tartod magad?
- Nem hiszem, hogy ezt az én dolgom eldönteni :)  az előző kérdés második mondatát ismételném khm.:"A megítélésünk vagy sokkal jobb vagy sokkal rosszabb, amikor a saját munkánk kell értékelnünk."
 5 kérdésem: 

1.: Tudatosan vagy hirtelen ötletből kezdted meg a blogot?
2.: Van-e olyan ember, akinek minden érzésedről tudsz mesélni?
3.: Szerinted érzelmes a blogod?
4.: Mennyire fontos neked az olvasóid véleménye?
5.: Mikor szoktak a legjobb ötletek az eszedbe jutni?

5 ember akinek küldeném:

(sajnálom most csak ennyi lenne)


Blogverseny

  A *Dream World*-nél rendezett blogversenyen a blog 3. helyezett lett.

Köszönöm szépen nektek, hiszen nélkületek ez a 3. helyezés nem sikerülhetett volna :)

Ui.: Alice.:$ készített a blog számára egy képet, amit oldalra tettem, ha esetleg tetszik, és ti is szeretnétek ilyet, a képre kattintva beugrik az oldal ahol ehhez hasonlókat lehet rendelni :) 

Ölel bennetek: Julia Boo
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése