2013. február 7., csütörtök

Ötödik Díj :)

Köszönöm szépen Alice:$-nak!





Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Írj 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 embernek!





11 dolog magamról: 
1. Azon gondolkodom, hogyan kéne különlegessé tenni a Február 14.-ét :P
2. Nagyon forr bennem egy következő blog ötlete
3. Éppen a Take Me Home szól a háttérben :)
4. Imádom az MTV-t :)
5. Eddig sose hiányoltam, de most már nagyon nagyon hiányzik a nyár
6. Elalvás előtt mindig olvasok
7. Valamelyik filmben halottam vagy talán olvastam, hogy "szerelmes vagyok a szerelembe" ez nagyon elgondolkoztatott, végül rájöttem, hogy én is... csak nem az érzésbe, hanem magába a szóba:)
8. Vampire Diaries fan vagyok :)
9. Nem vagyok híve ennek a "csak azért szólok be mert őszinte vagyok" elvnek...
10. Fogalmam sincs mi szeretnék lenni, ha nagy leszek ( ha egyáltalán az leszek :P )
11. Kissé komolytalan vagyok, ami annyit jelent, hogy még akkor is nevetek, amikor fa pofával kéne a távolba bámulni :P

11 válasz:

1. Mióta írsz blogot, és hányat? - Körülbelül 7 hónapja :)
2. Kedvenc zene? - Naponta változik, és annyira össze-vissza a stílust illetően, hogy magamra sem ismerek. De most éppen-éppen az Imagine Dragons - Radioactive :)
3. Hány éves vagy? - 14 múltam májusban :)
4. Mi a keresztneves, és, hogy szoktak becézni? - Julcsi, és mikor hogy, vöröske, Boo, csicsi :) általában ezek.
5. Hogyan jellemeznéd magad 3 szóval? - Akaratos, feledékeny, mosolygós :D:D
6. Milyen a stílusod? - Amilyen a kedvem... de a legértelmesebb válaszom erre, az az, hogy olyan a stílusom, amilyen a szekrényem :D
7. Szeretsz rajzolni? - Igen, sőt nagyon is! De csak egy baj van az egésszel, csak azt rajzolok szívesen, amit én szeretnék, nem amit mondanak!
8. Van kedvenc könyved? - Szilvási Lajos : Egymás szemében :)
9. Hova szeretnél mindenképpen eljutni? - Szibériába :):):)
10. Jól énekelsz? - Nem...:/ pedig szóbeli felvételin énekelnem kellesz, na az lesz csak vicces :D
11. Életcélok? - Tyűha! Még alakulóban van a személyiségem, és ez a lista is befejezetlen, de az első azaz, hogy szerelmes legyek :P

11 kérdés:

1. Mitől borulsz ki a legjobban?
2. Minek örülsz a legjobban?
3. Mennyit jelent neked a "barátság" szó?
4. Ki áll hozzád a legközelebb?
5. Hogyan találtad ki a blog címét?
6. Mi a kedvenc műsorod? Miért?
7. Mi a legkedvesebb élményed? :)
8. Naponta használod az internetet?
9. Van testvéred?
10. Ha kapnál egy ösztöndíjat egy Angliai iskolába, itt hagynál mindent és elfogadnád?
11. Mit szoktál a legtöbbször mondani? ( olyanra gondolok, mint valakinél a kuss (sajnos) vagy például Zayn-nél a probably) 

Akiknek küldöm:


A következő részhez még 3 komi és hozom :)
xoxo Julia Boo

2 megjegyzés:

  1. Először is avval kezdenem, hogy új olvasód vagyok! nem rég találtam rá a blogodra,de csak most volt időm elolvasni is..:D nagyon tetszik az alaptörténet..:D Már az 1.fejezben beleszerettem az írásodba és a történetedbe!♥ Soha nem olvastam még olyan blogot,ahol egy lány utcán él és Zayn befogadja magához,igazán egyedi egy történet..:) imádom♥ Hilary megismerkedése Zayn-el nem mindennapi volt az biztos..:) Nagyon tetszik,hogy Zayn szemszögéből írod a történeted,ez így még egyedivé teszi a történetet..:D Örülök,hogy azért Hilary szemszögéből is kapunk betekintést,mert így tudom,hogy az adott helyzetben mit gondol,érez..:) Hilary karakterét nagyon jól megformáltad.,kicsit félénk és zárkózót is,de ez betudható annak is ahogy a nevelőapja bánt vele,meg persze egy ismeretlen ember lakásában lakni kicsit elég rémisztő..:D De nekem nagyon szimpatikus Hilary,nagyon aranyos,vicces, és tetszik benne a félénksége és ártatlansága is.:) . A One Direction-os fiúkat, pedig nagyon jól megalkottad, tényleg olyan bolond és energikus banda, mint ahogy azt a rajongók gondolják. Nagyon tetszik,hogy a jellemükbe sajátosságot is viszel,így sokkal jobban kitűnsz a többi blog között..:) Szerintem őket nagyon jól megalkottad,igazán szerethetők és karakteresek.:) Saját gondolatokat,érzéseket tettél belé,ami így valódibbá teszi őket!:D Úgyhogy le a kalappal,gratulálok!:) Megtudhattuk,hogy milyen élete is volt Hilary-nek,hát az biztos,hogy nem lettem volna soha a helyében..A saját apja így bánik vele,akkor nem értem,hogy miért is vette ki az árvaházból ha még rosszabbul bánnak vele.:/ Hilary számára Zayn egy angyal volt,aki a legjobbkor jött az életébe,vagyis én így értelmeztem.:) Szerintem nagyon jól tette,hogy elmenekült aznap este és Zayn-hez költözött..:) Hilary apja komolyan mondom egy köcsög faszfej (elnézést a csúnya beszédért.) volt.. Képes volt megütni Zayn-t.. Ezután meg megkapta a még nagyobb pofont mégpedig azt,hogy Hilary elhagyta,elment.:/ Szegény Zayn.,Hilary elég szépen a szívébe tapsot,nem ezt érdemelte,főleg,hogy befogadta egy darabig.. Jól tette Zayn,hogy elment és ott hagyta. Remélem észhez tér majd Hilary! Végre kibékültek és tiszta lappal indulnak és Hilary megtudott mindent Zayn-ről..:D Hilary-t megerőszakolták?? az nem lehet..:/ Basszus.. ez nagyon sokkolt..:/ Ha ezt Zayn megtudja.. vagyis remélem,hogy megtudja. Olyan rossz,hogy Zayn 2-3 hónapig turnézni fog,az idő alatt Hilary-val bármi megtörténhet. Végre vissza jött Zayn a turnéról,már alig vártam..:D Most őszintén megvallva nem igazán szimpatikusak nekem ezek a fiúk,egyik sem,mind olyan furák..:D Zany és Hilary kapcsolata szerintem „se veled,se nélküled” kapcsolat..:) Végre haza jön erre Hilary meg Zayn azt hiszi,hogy látni sem akarja,ez miatt meg a földig issza magát és egy nővel szeretkezik,hogy felejteni tudjon,legalább egy éjszakára..:( Hát..most nagyon csalódtam benned Zayn,nem ez volt a legjobb megoldás,de Hilary-nak sem,mert ha ő beszélt volna vele,mikor ott volt Zayn,akkor Zayn se csinálta volna azt amit csinált!:( Szóval részemről mindketten hibásak,de Zayn kicsit jobban..:) Most követted el a legnagyobb hibádat Zany,azért mert össze álltál,egy olyan lánnyal,akit nem is szeretsz..:/ És persze megint kell benne ez kis izgalom és pont most keresi fel Zayn-t Hilary mikor ott van nála Zayn csaja.,ilyenkor mondják azt rosszkor volt rossz helyen..:( Szegény Hilary-nak milyen érzés lehetett azt látni,hogy akit ő szeret,az most pont mással van.:( ááá!! és végre bevallotta Zayn hogy szereti és Hilary megcsókolta!♥ Most nagyon Happy vagyok..:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök a,hogy a mindenki szemszögéből is írsz..:) Főleg Niall szemszöge tetszett a legjobban,ahogy sóvárog Amy iránt,annyira de annyira magával ragadó volt.:)Tiszta,viszonzatlan szerelem az övé♥ Szerintem Harry és Helena összefognak jönni,túlságosai is beszólogatnak egymásnak és ebből biztos egy idő után szerelem lesz,vagyis remélem..D: Basszus ugye Zanyhez költözik és kitakarítják Hilary lakását és szerintem ki fog esni a könyvből a levelek,amiket írt és szerintem ezt Zayn elolvassa és megtudja hogy megerőszakolták.. vagyis remélem,hogy így lesz..:) és megtudta Zayn és szerintem nagyon úriemberként viselkedett..:) Basszus.. sokkoltál,nem gondoltam volna hogy Helena-nak daganata van..:( Szegény,sajnálom,de ahhoz képest elég erősnek mutatja magát.:) Mr.Gordon egy nagyon szemét egy öreg ember,hogy mer rámászni Zayn barátnőjére,mikor egy asztalnál ülnek és szinte Zayn előtt fogdossa! :@ remélem elmondja majd Zayn-ek. Szegény Niall,összetörték a szívét,de bátor volt,hogy oda, mert állni a legjobb barátja elé és megmerte mondani neki,hogy szereti.:) ezért becsülöm érte..:) Basszus ez a Mr.Gordon leakar vele feküdni.. És megfenyegette,ha nem fekszik le vele,akkor Zayn húzza a rövidebbet! DE UTÁLOM EZT A PASAST!:@ Remélem nem fog csinálni,semmi hülyeséget Hilary.Legyen annyi bátorsága,hogy elmondja Zayn-ek,de ha bele gondolok és nem mondanám el neki,hogy a főnöke rám kattant és megfenyegetett! Remélem okosan döntesz,mert ha lefekszik vele és megtudja Zayn akkor itt nagy botrány lesz,de ha csak rajta kapja őket már akkor nagy cirkusz lesz. Szóval remélem,ha oda is akarja adni magát valakinek,akkor Zayn-ek adja oda magát és ne ennek a Fasznak!!!:@ De én mondjuk úgy tudnám elképzelni a folytatást,hogy megbeszélik az idő pontot és oda megy a Hilary a megbeszélt helyre,de feltűnik Zayn-ek,hogy nagyon furcsán viselkedik Hilary és követi és rajta kapja őket,ahogy épp meg akarja erőszakolni a főnöke megmenti és happy lesz..:) biztos vagyok benne,hogy nem így fog folytatódni,de tetszenek ha így folyatódna..:D Gratulálok a sok díjadhoz,megérdemled őket!:) a design gyönyörű..:) imádom♥.csak úgy faltam a sorokat/fejezeteket. Remélem nem baj, hogy leírtam, hogy mit gondolok a blogodról.) igaz kicsit hosszú lett, remélem ezt nem bánod, mostantól számíts tőlem mindig egy kommentre, mert biztos, hogy el foglak árasztani a kommentimmel.

      Ui.: Elképesztően jól fogalmazol..:) Igaz, hogy nem rég találtam rá a blogodra, de már most büszkén jelentem ki, hogy egyik kedvenc blogom lett! imádom♥ Fel is iratkoztam az olvasóid közé.:) xoxo :)

      Törlés