2013. február 23., szombat

Hatodik Díj :)



Köszönöm Szépen *Dream World*-nek :)




Szabályok: 

1. Tedd ki a blogodra.
2. Írj öt dolgot magadról. 
3. Válaszolj azokra a kérdésekre, amiket feltettek neked! 
4. Tegyél fel öt kérdést azoknak, akiknek küldöd!
5. Küldd tovább 5 blognak! (Csak azoknak, amelyek valóban megérdemlik.)


 5 dolog magamról:

1. Sokszor vagyok bizonytalan
2. Vannak emberek akik nélkül élni sem tudnék
3. Kezd elegem lenni a "minden rendbe fog jönni" gondolkozásból, vagy éppen "mindennek oka van" elvből
4. Imádom a majonézt 
5. Minden fejezetet úgy írok, hogy közben egy számot hallgatok, főként a zenéből jön az ihletem 


5 Kérdés

1. Mióta vagy Blogerina? -Körülbelül 7 hónapja, ha nem 8 :)

2. Mennyi idős vagy? - Nem nagyon mondanám, mert a kor egy érettségi szintet mutat meg és néha hamisan. De már az előző díjaknál elárultam, szóval most is elfogom : 14

3. Kedvenc film? - Hát, változó mint, ahogy minden kamasz korban, de ma megnézem a moziban azt a filmet, ami a következő részt nagyban befolyásolja majd. Szóval a mostani kedvencem, az a film amit még nem láttam: Beautiful Creatures - Lenyűgöző Teremtmények

4. Van testvéred?- Igen van, egy kishúgom :)

5. Álom szakma? - Én lennék a legboldogabb, ha tudnék erre válaszolni, de sajnos nem tudok. Pedig az nem magyarázat, hogy túl fiatal vagyok. :) 


5 kérdés /2

 1. Mi volt a legmotiválóbb dolog, ami a blogírásra késztetett? 
2. Képes vagy áldozatokat hozni mások érdekében?
3. Saját tapasztalat közrejátszik az érzelmek leírásában?
4. Ha tudnád, hogy holnap világvége, mit tennék abban az egy napban?
5. Ha a történeted megelevenedne és te játszhatnád a fő szereplőt, el vállalnád? 


Akiknek küldöm



A fejezettel ma érkezem :) xoxo JuliaBoo

2 megjegyzés:

  1. Kedves, Julia Boo!
    Nagyon szépen köszönöm a díjat.:) - fura, hogy én küldtem, és egy másik blogom visszakapja - <3
    A blogomon lévő kedves szavakat is nagyon-nagyon szépen köszönöm. Feldobta az egész napomat, ráadásul még új fejezet is van itt.:) Mégegyszer köszönök, mindent!
    Ölel, ALice.:$ xxx

    VálaszTörlés